Wednesday, 7 September 2011

pos dalam bahasa

kerana ada kawan baru yang ada access kepada blog ini, dan aku hendak berbincang kawan tersebut, terpaksa mengguna bahasa negara saya.

100% banyak grammar mistake, sila maaf.

dunia ini ada tuhan, kerana prayers saya telah dijawab.

semalam, seorang orang daripada germani memindah dalam rumah saya.

gan!

tapi masalahnya.. dia menjemput saya pergi membeli belah..

sekarang kita dah balik dari membeli belah (groceries) dan dia telah memasak makan malam (burger) dan saya telah mencuci pinggan.

ok, balik kepada topik-- MASALAH!!

budak ini terlalu kacak! & tiap-tiap kali dia dalam rumah/mengacau saya, saya tak sempat belajar dengan cemerlang!

budak amat suka bersukan. dia mengajak saya pergi surfing (matilah ku, saya ni memang tak fit!).

tuhan~

sila tolong saya, jangan bagi saya tertipu dengan muka kacaknya!

saya mari sini dan membayar banyak wang untuk belajar!

bukan untuk bergurau dengan lelaki kacak daripada germani! (malaysia lagi boleh)

semua pembaca, sila menyokong saya!!

sekian, terima kasih.

(boleh bagi komen on my bahasa skills)

2 comments:

michelle said...

min min u r getting more n more funny lea XD
tuhan akhirnya memenuhi hasarat kamu yang nak seorang yang kacak tinggal serumah dengan kamu. dengan skill yang carmen ajar dan kecantikan kamu saya pasti kamu boleh memikat hatinya. bawa balik bagi kami tengok dengan "min's dolphin express" XD
<3

MiN said...

tidaakkk!!! saya bersumpah saya hanya akan bergurau dengan lelaki Malaysia!! boleh pergi wall saya kat FB tengok video YouTube yang saya ada tag LiShian itu